Butterfly Dreams
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Butterfly lover og regler

Go down 
AvInnlegg
Angel Andora
Admin
Admin
Angel Andora



Butterfly lover og regler Empty
PosteTema: Butterfly lover og regler   Butterfly lover og regler EmptyTir Mar 24, 2009 3:01 pm

BUTTERFLY LOVER OG REGLER

1. Ingen mobbing eller utestengelse
Hvis du synes et medlem oppfører seg dumt eller ikke virker troverdig med SF sin. Send det på mail til meg.

2. Butterfly Dreams er ikke et sted hvor man sulter "seg til døde"
Dette er et forum for å hjelpe og snakke om problemer. Så vi vil ikke høre noe som helst som at "jeg vil dø fra spiseforstrrelsene!"

3. Quiet User
Det er helt frivilig å bli medlem her. Og vi har bare et krav til deg som bruker. Å det er at du viser litt aktivitet og intresse for gruppen. Vi liker ikke folk som bare titter innom en gang imellom. Men har en en grunn til det, så skriv det i avmelding at du kommer til å bli lite aktiv i en så lang periode.

Dagbok
Jeg synes det er kjempe koselig med dagbøker. Å jeg gleder meg til å åpne dagbøker for dere medlemmene. Men hvis du bare er for å lage deg en dagbok og skrive i. Så kan du heller lage deg en blogg et annet sted.

Dette er reglene! Å husk det at hvis du skal bort på enten behandling, ferie eller annet, så SI I FRA i AVMELDING!!
Til Toppen Go down
 
Butterfly lover og regler
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Butterfly Dreams :: Påmelding/Avmelding :: Venterom-
Gå Til: