Butterfly Dreams
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


 
IndeksIndeks  PortalPortal  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Er det her man skal presentere seg?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Messyy
Gjest




Er det her man skal presentere seg? Empty
PosteTema: Er det her man skal presentere seg?   Er det her man skal presentere seg? EmptyFre Mai 08, 2009 4:56 pm

Vel, jeg fikk mail om at dere måtte ha bevis på at jeg er syk. Men jeg er ikke syk.. Har bare litt spisevegring, og besettelse av vekt, tror jeg. Psykologen min sier jeg har mange anorektiske trekk, men jeg har sagt at jeg ikke vil prate om mat med han, for jeg synes det er ubehagelig.

Høyeste vekt var 62.5, mens jeg er på mitt laveste nå, som er 48.5.
Jeg skriver denne bloggen , og der var det noen som skrev at jeg skulle melde meg inn her. Men du kan jo sjekke bloggen min for å sjekke om du synes jeg passer. Jeg vet jeg sliter litt når det kommer til vekt og mat, men jeg vil ikke si jeg er syk. Bare litt besatt akkurat nå. Vet ikke. Dette er så nytt for meg. Kunne hvertfall trengt noen å prate med som har litt peiling, vet jeg.. Jeg har vært innlagt, men det var pga depresjon. Ingen har visst noe særlig om mine tanker til mat, før nå. For nå spør folk så veldig.
Til Toppen Go down
Angel Andora
Admin
Admin
Angel Andora



Er det her man skal presentere seg? Empty
PosteTema: Re: Er det her man skal presentere seg?   Er det her man skal presentere seg? EmptyFre Mai 08, 2009 5:12 pm

Ja du fikk den mailen fordi alle må skrive en presantsjon.

Men jeg skal godkjenne deg:)
Til Toppen Go down
kimi ?
Gjest




Er det her man skal presentere seg? Empty
PosteTema: Re: Er det her man skal presentere seg?   Er det her man skal presentere seg? EmptyTor Mai 14, 2009 5:57 pm

hva sjer m at jeg ikke klarer logge meg inn a?

demi-k9@hotmail.com

xoxo kimi (;
Til Toppen Go down
Angel Andora
Admin
Admin
Angel Andora



Er det her man skal presentere seg? Empty
PosteTema: Re: Er det her man skal presentere seg?   Er det her man skal presentere seg? EmptyMan Mai 18, 2009 4:07 pm

Hei Kimi Smile Du må skrive en presantasjon om deg selv først. Jeg har ikke god tatt deg enda. Men gjør det så skal vi se Smile
Til Toppen Go down
stini
Just arrived
Just arrived
stini



Er det her man skal presentere seg? Empty
PosteTema: Re: Er det her man skal presentere seg?   Er det her man skal presentere seg? EmptyTir Mai 19, 2009 11:17 pm

der var du ja, kimi Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er det her man skal presentere seg? Empty
PosteTema: Re: Er det her man skal presentere seg?   Er det her man skal presentere seg? Empty

Til Toppen Go down
 
Er det her man skal presentere seg?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Butterfly Dreams :: Påmelding/Avmelding :: Presentasjon-
Gå Til: